PLANOWANY data naboru wniosków od 01.08.2016 do 31.08.2016
Nabór w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych, Poddziałanie 3.4.1 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych – konkursy horyzontalne – nabór na OSI (typ a).
Nabór w trybie konkursowym – ukierunkowany na Obszary Strategicznej Interwencji:
luty 2017 r.
Papierowa wersja wniosku może zostać dostarczona:
a) osobiście do kancelarii Departamentu Funduszy Europejskich mieszczącej się pod adresem:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Departament Funduszy Europejskich
ul. Mazowiecka 17
50-412 Wrocław
II piętro, pokój nr 2020
b) kurierem lub pocztą na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wydział Wdrażania EFRR
ul. Mazowiecka 17
50-412 Wrocław.
Wnioskodawca wypełnia wniosek o dofinansowanie za pośrednictwem aplikacji – generator wniosków o dofinansowanie EFRR – dostępny na stronie www.snow-umwd.dolnyslask.pl i przesyła do IOK w ramach niniejszego konkursu w terminie od godz. 8.00 dnia 1 sierpnia 2016 r. do godz. 15.00 dnia 31 sierpnia 2016 r.
Ponadto do siedziby IOK należy dostarczyć jeden egzemplarz wydrukowanej z aplikacji generator wniosków papierowej wersji wniosku, opatrzonej czytelnym podpisem/ami lub parafą i z pieczęcią imienną osoby/ób uprawnionej/ych do reprezentowania Wnioskodawcy (wraz z podpisanymi załącznikami) w terminie do godz. 15.00 dnia 31 sierpnia 2016 r.
O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się następujące typy beneficjentów:
realizujący projekt na obszarze danego OSI.
Przedmiotem konkursu są typy następujące typ projektów określone dla działania 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych w osi priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, tj.:
3.4 A a) Zakup i/lub modernizacja niskoemisyjnego taboru szynowego i autobusowego dla połączeń miejskich i podmiejskich.
1. W przypadku projektu nieobjętego pomocą publiczną – maksymalnie 85% kosztów kwalifikowalnych; 2. W przypadku projektów przynoszących dochód – zgodnie z wyliczeniami luki finansowej ale nie więcej niż 85%; 3. W przypadku projektu objętego pomocą publiczną oraz przynoszącego dochód – zgodnie z wytycznymi w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014-2020.
Alokacja przeznaczona na konkurs wynosi 11 608 349 EUR, tj. 50 937 435 PLN ZOI: 2 652 639 EUR, tj. 11 639 779 PLN LGOI: 3 329 901 EUR, tj. 14 611 605 PLN OIDB: 1 525 044 EUR, tj. 6 691 893 PLN OIRW: 1 640 461 EUR, tj. 7 198 342 PLN ZKD: 2 460 304 EUR, tj. 10 795 813 PLN Alokacja przeliczona po kursie Europejskiego Banku Centralnego (EBC) obowiązującym w maju 2016 r., 1 euro = 4,3880 PLN. Ze względu na kurs euro limit dostępnych środków może ulec zmianie. Z tego powodu dokładna kwota dofinansowania zostanie określona na etapie zatwierdzania Listy ocenionych projektów.
Załacznik nr 1 do uchwały – Regulamin konkursu – 3_4_1_OSI_typ_a
Załącznik nr 1 do regulaminu – Kryteria wyboru – 3_4_1_OSI_typ_a
Załącznik nr 2 do regulaminu – Wskaźniki – 3_4_1_OSI_typ_a
Załącznik nr 3 do regulaminu – powierzchnia_i_ludność
oświadczenie VAT dla Partnera-zał. do WND v.2.0a
oświadczenie VAT dla Podmiotu realizującego Projekt-zał. do WND v.2.0a
oświadczenie VAT dla Wnioskodawcy-zał. do WND v.2.0a
wklad-niepieniezny-z-pp-i-bez-pp
UOKiK – Pomoc publiczna – Inf. dod.
szerokie-pelnomocnictwo-ECR-03.02.2016
Załacznik-dotyczący-określenia-poziomu-wsparcia-w-projektach-partnerskich-ostetczny
form_zakres_inf_pom_de_minimis_przedsieb
Kopia Formularz_pomoc_inna_niż_de_minimis
n_formularz_zakres_informacji_pomo_de_minimis
oswiad o braku pom publ_pom de min
Oświadczenie – analiza OOŚ z instrukcją – maj 2016
Wzór Decyzji o dofinansowaniu projektu WD_2014-2020)_05.2016_AKTUALNY
Załącznik nr 2 Harmonogram rzeczowo- finansowy
Załącznik nr 3 Harmonogram zamówień dla Projektu
Załącznik nr 4 Harmonogram płatności
Załącznik nr 5 Montaż finansowy Projektu
Załącznik nr 6 Skwantyfikowane wskaźniki osiągnięcia rzeczowej realizacji Projektu
Załącznik nr 7 Oświadczenie VAT dla Beneficjenta
Załącznik nr 8 Oświadczenie VAT dla Partnera
Załącznik nr 9 Oświadczenie VAT dla Podmiotu realizującego projekt
Załącznik nr 10 Zestawienie dokumentów dotyczących operacji
Załącznik nr 11 Wykaz dokumentów do wniosku o płatność
Załącznik nr 12 Zakres przetwarzanych danych osobowych
Załącznik nr 13 Obowiązki informacyjne Beneficjenta EFRR
2016.05 – Wzór umowy o dofinansowanie EFRR 2014 2020
Załącznik nr 2 Harmonogram rzeczowo- finansowy
Załącznik nr 3 Harmonogram zamówień dla Projektu
Załącznik nr 4 Harmonogram płatności
Załącznik nr 5 Montaż finansowy Projektu
Załącznik nr 6 Skwantyfikowane wskaźniki osiągnięcia rzeczowej realizacji
Załącznik nr 8 Oświadczenie VAT dla Beneficjenta
Załącznik nr 9 Oświadczenie VAT dla Partnera
Załącznik nr 10 Oświadczenie VAT dla Podmiotu realizującego projekt
Załącznik nr 11 Zestawienie dokumentów dotyczących operacji
Załącznik nr 12 Wykaz dokumentów do wniosku o płatność
Załącznik nr 13 Zakres przetwarzanych danych osobowych
Załącznik nr 14 Obowiązki informacyjne Beneficjenta EFRR
Środki odwoławcze przysługujące wnioskodawcy zawarte są w regulaminie konkurs.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich:Czynny:
w poniedziałki w godzinach 7.30-17.30mw pozostałe dni robocze w godzinach 7.30-15.30
50-411 Wrocław,
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14,
pokój nr 300
Zostaw swoje namiary, a my skontaktujemy się z Tobą:
Zostaw swoje namiary, a my skontaktujemy się z Tobą:
Zostaw swoje namiary, a my skontaktujemy się z Tobą:
Twoja wiadomość została pomyślnie wysłana. Dziękujemy!
Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.
Zostaw swoje namiary, a my skontaktujemy się z Tobą: